حالم گرفته...

برای تو...

حالم گرفته...

حالم گرفته از این شهری که آدمهایش

همچون هوایش ناپایدارند...

              گاه آنقدر پاک که باورت نمی شود

                         و گاه چنان آلوده که نفست می گیرد.



نظرات شما عزیزان:

زهراآ
ساعت20:39---3 بهمن 1392
سلام!!!!!×!

می گم من که اصلا حواسم به نوشته هات نمیره !!!!!!!!!!!!

همش حواسم به این حباباس

همشم با موس می رم روشون که بترکه از توش یه عالمه قلب بیاد
پاسخ:خوبه دیگه سرگرمی با حبابا


حمید رضا
ساعت15:33---25 دی 1392
می ترسم... قولی را که روزی به خدا داده بودم فراموش کنم... در حالی که انتظار دارم خدا همه ی قول هایش را یادش باشد و پشت سر هم و بی وقفه و به دلخواه من به همه عمل کند... می ترسم از خودم... از خودی که خودم نیستم... * ................................. درود بر شما و نوشته ی بسیار زیباتون... ببخشید مدتی نبودم... حال خودم و دلم خوب نبود و نیست... سپاس بابت حضور و نظرات پر از لطفتون...
پاسخ:با سلام و درود بر شما و حضور همیشگیتون در وبم


فاطمه
ساعت11:44---23 دی 1392
سلام مریم جون جشن تولد دعوتی کادو یادت نره
پاسخ:سلام...


ali ab-edi
ساعت11:43---22 دی 1392
سلام . وب زیبایی داری
پاسخ:سلام... نظر لطفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, ] [ 11:12 ] [ مریم ] [ ]